Casemania w Warszawie

W dniach 24-28.11 członkowie naszego Koła – Aleksandra Bieleń, Izabela Preś oraz Szymon Józkowicz wzięli udział w wydarzeniu Casemania. Projekt ten jest organizowany przez Studenckie Koło Naukowe Konsultingu działające przy Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Casemania składa się z dwóch części: CaseSTUDY, czyli serii warsztatów prowadzonych przez największe korporacje na rynku, oraz Case COMPETE, czyli warsztatu opierającego się na rywalizacji zespołowej. Warsztaty odbywające się zarówno na uczelni, jak i w siedzibach firm, polegały na rozwiązaniu studiów przypadku, których tematyka dotyczyła głównie takich zagadnień jak: finanse, dystrybucja, innowacje, wprowadzanie produktu na rynek. Rekrutacja na wydarzenie opierała się na rozpatrzeniu przez firmy CV aplikujących studentów. Nasi członkowie zakwalifikowali się do udziału we wszystkich wybranych anglojęzycznych warsztatach, dzięki czemu otrzymali możliwość zmierzenia się z case studies takich firm, jak: Nielsen („Be a part of the next innovative product launch”), Accenture („Distribution strategy transformation in Retail”), Unilever („Product launch with finance focus – Can you make a profit and beat the competition?”).

12312501_1076749209032534_551541721_n

W ostatnim dniu miał miejsce CaseCOMPETE, czyli prestiżowy case competition organizowany przez McKinsey&Company, amerykańską firmę konsultingową, zajmująca się doradztwem w zakresie zarządzania strategicznego. Poprzez uczestnictwo w warsztatach nasi członkowie mieli możliwość skonfrontowania swojej wiedzy teoretycznej z praktyką, nabycia nowych umiejętności biznesowych, rozwinięcia umiejętności pracy w zespole i prezentacji oraz zapoznania się z profilem działalności korporacji.